miercuri, 24 august 2011

Purtata in timp de o dimineatza

 
        E speciala in felul iei atunci cand zambeste cand urla si salta pana  la cer cand  se trage de par .
E speciala pt ca este  o ciudata speciala  in fiecare  dimineata  speciala  mereu pt  tine.Facand un pas mare salta pana in abisul fericiri lasandu’se usor purtata de mirosul pur curat al padurilor verzi.In sine un om simplu e  special nu pt ca  as spun eu ci pt ca asa este  sa fie.
        Dimineatza o pura banalitate  o zi inceputa in care ai vrea sa bei o cafea dulce dar dintr’un anumit motiv e amara.Au inceput intrebarile azi ce voi face si incet ma  arunc de pamant in ganduri si ca un robot incep a arunca pe mine niste haine si simt deodata  un aer  parfumul dimineti care navalea pe geam spre mine  cu o viteza incat ochii  mei sa se deschida sa vada mai multa lumina .Auzi un ciripit care in tot acest timp te incanta dar mai apoi devine  stresant. Parca aghatat  si soarele incepe a ma  enerva si incerc a fugi prin  camera mea.
         As mai dori sa mai beau spre  a ma imbata dar aceasta clipa nu ma putea  avea Spre surprinderea mea caldura ce  vine parca  e mai mare si se aseamana  cu durerea mea.Trec orele  minutele  secundele  dar incerc a ma gandi daca trecerea  timpului e in favoarea mea Astept pierduta scriind pustie de mine pe un prag astept mereu acea dimineatza care va  fi doar  a mea .Iar acum  vreau  sa  pun stop a ma intreba aceasta  dimineatza este  a mea ... un vis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu