miercuri, 24 august 2011

Nu cer mai mult decat o bucata din tine

        Pun punct prin ati spune cu sila cat de mult sunt degustata de privirile incordate indreptate spre neputinta din mine.Am ales  jocuri in mintea mea care intr’o zi se vor roti in raze de soare si vor  fi expuse in fiecare floare.Ma rotesc in jurul meu om de nimic si citesc in mine si zaresc  tulburarea lacrimilor varsate in tine.
Traiesc in viata ta respir in urma ta si numar fiecare suspin prin tine. Trec in rama  imbatraniri si ma gandesc prin tine.Privesc  in clipa lucruri cum ar fi amintiri trecut fericire dezamagiri si incep a rosti prin tine. Spun in tine simt in tine ating in tine si ma urmaresc in tine.
Pun punct ati povesti cu mahnire si plina de mine ca  sunt tiparita in tine. Prind ati descoperi suferinta zdruncimata de o groaznica liniste timiditate  si o dezgustatoare pierdere in tine fiinta  ce  ma rapea  in acele  seri si ma  ducea  in lumina  sa.E deajuns prea mult  pt  mine  ...tipa  ea !!!
Am tras prin prin mine privirea ta am tras de ea chiar at cand sa atins de  chipul desfigurat  al uri ce  ascundea in mine  un pur  adevar ,opresc ingerii din zbor si ii omor.Am tras de tine si am inceput sa dau in mine am lovit tacuta cu pumii goli am lovit tare cu sageata  sufletului am lovit mai tare si asa  am inceput a  uita.
Incolaciti unul peste altul am devenit plini de venin atunci cand priveam in albastrul cerului.Treceam neclintita prin umbre de om duse pana  la Dumnezeu.Priveam in lungul timpului calatoream in neprevazuta  purtare a ta.Stiintific vorbind am ales sa distrug ploaia  de primavara pana  am descoperit bucati de pietri crapate pe alocuri care isi preiau functia de a lovi acolo in golul tau.Alergam in cercuri uitandu’mi chipul intr’o oglinda aruncata in adancul cufar al apei sub acea  stanca  purtata  de vant .Merg mai departe cu pasi mai mari crezand ca  asa  voi primi in loc  de  bogati doar nepretuite clipe  de fericire.
Alerg in istoria rasturnata  in tine crezand din nou ca poate ma  voi gasi egoista in cartea  ta plina de bucurie.Alint corpul care se imprastie in tine se varsa peste  tine si curge  spre  tine ,alint  apa  din mine lasanduti tie urma pe fiecare timp.Am dat de fotografi ce  ascund oameni fara de cuvant si jalnice priviri ce isi arata intr’o imagine tacuta tot ce simt.Caut adanc printre pozele  tacute caut si mai adanc si gasesc tacerea lor gasesc culorile tacute si vad doi ochii careia le spuneam te iubesc.Arunc  strivita de cuvinte pozele ce le folosesc si plina de ura iti urlu cu ecou ce strabate  pana  si inima ingerilor » arunca si  privirea  aia tipatoare » .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu