miercuri, 20 aprilie 2011

O parte din mine

               Si stiu ca vine seara si stiu ca totul se intuneca. Se simte lipsa lui doar a "lui" .Nu i'am vazut ochii nu iam simtit atingerile dar e o parte din mine .
E o boala ... e boala pe care mi'am dorit'o .E seara si cad lacrimi incet pe piept iar biata fata se roaga in genunchi vrea doar fericirea care o gaseste langa el :( vrea sufletul lui sa'l atinga.
Asa departe , o distanta mare dar o iubire pe masura .
Inca plange cade o lacrima pe sanii ei si e rece si gusta propriul ei venin e amar.
Ti'am spus "el" e o parte din mine nu iti dau dreptul sa mi'l iei.
Se face tarziu mi'e frig am obosit mi'e somn as vrea sa dorm la nesfarsit.

2 comentarii:

  1. Multzi au obosit, multora le e somn, multzi vor sa doarma la nesfarsit, dar unii ink mai spera,ink mai viseaza,ink se mai kinuie sa stea treezi.

    RăspundețiȘtergere
  2. atunci cand sperantele nu mai exista viata e spre sfarsit si nu mai poti fi ceea ce ai fost de aceea simplu gand ca vrei fericirea uneori crezi ca in moarte reinvi si odaata cu astea reinvie spernatele

    RăspundețiȘtergere