marți, 19 aprilie 2011

O alta zi .. Ploua!!

 Un alt zambet de copil un alt ghiocel aparut si un alt suflet zdrobit.
Iar e fum..
Un suflet ars cand e cer senin.
Alerg pe drumul ales de noi dar e pustiu ..
Te uiti in oglinda vezi un chip distrus , vezi ura din ochi dar cu toate astea vezi un Copil.
Am invatat sa mor pt tine am invatat ca oricat de mlt te'as iubi un suflet tot va muri .
Iar bate ploaia in geam si loveste, loveste pe chipul meu.
E o furtuna mare si fulgera loveste si mai tare.
Mi'ai dat drumul la mana mi'ai alungat sufletul l'ai calcat.
A inceput sa tremure ,bate ceasul mai tare traieste clipa... stop... sa Oprit!!
Mai lasat sa ma mangaie florile si vantul primaverii.
M'ai lasat sa iti vad ochii intr'o apa tulbure sa iti simt trupul atingand o umbra de pe pamantul gol.
Am imbatranit privind in trecut iar clipele s'au dus.... e sus.
Iar stiu ca maine e dimineatza stiu ca azi iar ma voi otravi.
Bate vantul ma trage dupa el si ma arunca in ura lumii ... iar Singura.
Iubirea bolnava ranile pansate m'au invatat ca trebuie sa ma inchid sa ma construiesc intr'un zid.
Atata tacere m'a prins de mana cand am ajuns pe un alt pamant sfant.
Nu pot atinge absolutul fara iubirea ta de aceea sinuciderea mea te distruge pe tine si moartea a 2 suflete distruge iubirea.
"Urlu in tacere" si vreau sa iti spun ct de mlt te urasc si m"as arunca intr'o mare de lacrimi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu