marți, 26 aprilie 2011

Ma doare gandul purtat in trecut

EU nu iubesc, urasc cu inima curata
Eu nu cred in ingeri au inima patata
Eu nu cred in lumina e intuneric
Eu nu mai cred in ploaie in vant in soare
Nu mai  cred in renasterea unui suflet bun.
                Mie  frica  de propria mea viata si spun ca  nu mai exista iubire si fericire.
Fericirea si iubirea e doar o iiluzie care si’o face mintea bolnava  a omului.
Sunt inconjurata  de lucrurile mele dar imi sunt straine.
Am paralizat emotional....................................................................................................
                Parca  te  vad intre stropii de lacrimi, parca et vad ca ma  prinzi in brate si imi spui ca  tot ce  e  azi va  fi si maine.
Parca  te vad  sorbindu’mi din lacrimi tinandumi’le in maini.Parca  te vad in fata  mea dar nu esti, e doar o lumina.
E intuneric imi vad chipul in geam parca nu seamana  cu mine .
Se intinde pe patul acoperit de un cearceaf alb, isi intinde trupul si nu mai respira .
Se aude un geamat fin si lin, e doar un suspin.
 Inchei aici un capitol din viata mea de fapt  nu din viata mea ci din abisul gandurilor mele
 Sa  stins.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu