sâmbătă, 21 mai 2011

Just a Soul


  Atatea ganduri si cuvinte intr'o minte bolnava si ma tot intreb de ce !?     
  
                     Nu am raspunsuri la intrebari care abia sunt desprinse in mintea mea. Si incep a ma descrie si incep prin ati spune ca fizic sunt ceea ce nu sunt altele imi ascund machiajul "black" de ochii privitoarelelor/privitorilor imi ascund privirea in speranta ca ochii mi se vor ascunde de privirea celor din jurul meu.
Si Nu nu e vorba ca sunt o frumoasa nici nu am fost sunt ceea ce sunt "un copil" .Si incep sa ma redescopar in lumea asta si incep sa spun ca toate se intampla din vina mea . Priviri de care mie sila atrag si cuvinte urate la adresa mea pe strada aud cand stau la colt de strada . Nu sunt si nu voi fi ca celalalte eu sunt o piatra aruncata in rau o frunza purtata in vant.
Imi place singuratatea si linistea nopti si cearceaful alb care e ud de lacrimi si plin de amintiri.
Si poate ca cuvintele nu ma pot descrie asa de bine cum ma cunosc eu pe mine .
DE fapt nici eu nu ma cunosc asa de bine .Am incercat sa caut linistea in adancul tau dar am gresit sau am patruns prea adanc ?
Nici eu nu mai stiu ce sunt si imi aduk aminte cum "o vad " intinsa pe jos de durere si suspina adanc in speranta ca va putea respira .
Si la miez de noapate luna e asa banala dar asa de tacuta si o emotioneaza gandurile sub forma de fum ce se ridica din "ea" si ii spun stai Dq la geam .
Adoarme chipul ei aflat intr'o betie si aude sunetul care patrunde incet sub miscari lente se uita crdea ca e "el".

2 comentarii: