miercuri, 25 mai 2011

Cand gandurile nu iti dau pace

                        Sunt intr’o  continua plutire pe  marginea prapastiei, scapare  nu am.
M’am  inchis  in universul meu creat de propriul meu gand. E atata  zgomot in jur e atata  stralucire lispsita de culoare. E ciudat fapt ca  inca mai sper ca valurile  tulbure  ale  mintii mele se voi opri atunci cand voi inceta eu sa privesc in intensitatea  cuvintelor  celorlati. Pe  zi ce trece e  mai puternic vantul purtat  in abisul  sufletului  care se  aprinde la fiecare picatura de aer patrunsa in ea  plina de microbi ce  adancesc suferinta.
Poate nu sunt o ciudata  cum spun alti sunt un om normal cu calitati exuberante care nu ma  caracterizeaza ci  ma cladesc inuntru.
Crezand ca  e  simplu sa  aud sa privesc  sa miros am dat gresi la fiecare clipa  atunci cand  ceasul incepe sa ticaie si  se  opreste in propria  moarte  cand se aude un sunet larmant. E ruginit in clipa  cum sufletul unei  fete e patruns de ceata  si nu e  doar intuneric sau lumina e transparent culorile  nu il mai descriu. Te  uiti  in privirea  ta  prin proprile lacrimi si nu vezi lucruri  care sa te impresioneze vezi o privire  goala care  te  patrunde si ramai  incremenit te  asemeni unui pom ce  se inchina  in fata vantului trecandui prin ramuri si se  resping prin respect.
O alta  pagina scrisa  de o nemuritoare  in gandire  dar  destinul ei este  sa pretinda  ca gandul ei desprinde banale cuvinte ce nu te bucura nu te inalta ele  sunt cuvinte rupte din bucati ce  nu vor mai fi lipite. Adera la ceva  ce  un muritor nu  e capabil sa isi doreasca nici  macar  sa  nu ii treaca  prin gand.
In toate  povestile e  vorba  dsp un print  si o printesa  dsp intuneric  si lumina  dar  finalul e  mult mai  absurd  intodeauna se termina  cu  bine.
Povestea  mea  a  noastra  a  tuturor  trece  prin golul absurdului si face  din frumos  mai minunat face ca povestea  mea sa  fie doar  ganduri  pure. Puritatea  povestilor  mele  de viata nu  consta in inocenta  ,lumina si  bine consta  in faptul ca  am ramas infipta in radacina  nu ma  desprind  de amintiri sau de lucruri banale de  asta ma  simt  o fata oarecare  nu o fata  speciala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu