sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Clipa si momentul cand am inceput sa scriu


          Inspiratie  de seara.
Imi numar fiecare gand fiecare parere de rau sau poate  fiecare clipa cand  gandeam ca viata asta nu e  buna. E un limpede gand  vad in adancul lui.
Mi-a  ajuns aceea  clipa pentru a-mi da seama de  propriul meu ego. Acum alerg pe  drum alunec pe langa un curcubeu  de  acolo de unde mia  curs  primul bob de ploaie plapand si pana  jos unde ating  pamantul cu picioarele goale si ma  arde.
 Trupul mi-a ascuns sufletul atunci cand am simtit clipa aceea de tacere dar am continuat sa alerg in mine.Acum aceasta  tacere mi-o imaginez pictata intr-un tablou cu panza  alba si cu ramele negre.
            Am fost inspirata  de seara asta sa  iti arat ca frigul de afara ma incalzeste ma arde lasandu-mi o urma o amprenta de vinivatie ca  azi am ales sa  tac si sa  stau pe  tine  a te asculta.
            Fantomele prezentului se zbat in tine te cutremura iti da palme te arunca in slavi si uita a  te mai arunca si mai sus sa  simti vantul aripilor facute de un inger zdrobit.Acum iti spun si tie asculta-ma si indurate-te  de  tine dezbracate sa te vezi gol si apoi pune un sentiment  pe  tine sa vezi ce  bine zambeste  chipul tau de al tau  gol.Tine  oglinda incoronata pentru redarea chipului tau urat la fata si atat de obosit de viata dar tine-o sa vezi ca ea te arata alba si plina de speranta.Uite ai zarit atingerea aceea plina de greata dar iti arat si eu ....
Ma uit in atingere imi mangaie gandul cu trupul si ma  lasa sa dorm  in tine si devin plina  de amintiri.
            Iubita  mea  lasa-ti iubitul sa planga pe moment sa  ajunga o clipa  in tine  sa  simti obsesia si la  tine  in gand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu