marți, 15 noiembrie 2011

Atatea motive

   Ea
      Pentru o clipa  stai a privi a te uimi ce  se intampla cu lumea  asta necurata.
Chinul vietii trece  de nenumarate ori prin tine si vrei a simti cum este sa omori o legatura sfanta intre  tine  si viata. Bantuirea in universul acesta te opreste sa gandesti cum esti strivit  cu un aer de cuvinte.
         Ajunge sa  fie obisnuinta sa simti cutremurul adanc  in suflet  plin de cuvinte.Te mai uiti in zare vrei a  zbura ati intinde o aripa si cealalta sa-i oferi placerea de a  ramane  tacuta.Inspirata  din viata  de  zi cu  zi am tresarit in viata  ta cum te chinuia el te trata ca o oarecare te facea  o tarfa usoara te alunga si tu inapoi veneai te injoseai fara sa iti dai seama in acel moment dar nici pe urma nu regretai. O alta  fata pura in suflet  si-a murdarit trupul stand  langa  tine sperand  ca  esti inger.
             Alta poveste  parca  ma  atins  a renascut o flacara  a iubiri asa de  mare asa de puternica nici nu iti trece  prin minte cat de mult se iubesc in necunoscut. Se zbat in lume sa  fie iubirea mai puternica iar  cu acel trandafir rosu cu acel buchet de sperante ei au disparut in distanta departe unul de altul . Am trait  pana  acum minuni, dar ele  sunt  iluzi.
            Am ajuns sa  fiu veche  in gandire doar pentru ca nu ma mai inteleg cu mine .
Sunt o ciudata neinteleasa de simplul gand al omului devenind  un om fara maini si picioare  ca un cer fara  de stele.
  

 De dragul Tau

                   Mi-a  spus  cineva sa scriu fericirea  dar cum sa  o fac  cand  pe fata  vad disperare  cum as  putea  scrie.
As vrea  sa scriu prin acest motiv fericire  dar nu am indeajuns  tupeu sa  exprim si in scris  un lucru neadevarat.
Am  ramas inchisa  in mine trupul meu  simte mai mult ca  sufletul.
Durerea in  suflet a  ajuns  sa  fie  nemasurabila iar prin mine  trec lacrimi am inceput sa le simt. Nu vreau sa  zbor in lipsa  ta dar dragostea ta  pe  care  mi-o porti ma  doare.
Motiv de  fericire  caci din mine  renaste  un nou inger dar cu pete rosi hainele imi sunt patate iar aripile le-am uitat in sufletul meu trist. E timpul sa imi spui tu ca  am motiv de a reincepe  un nou vis dar sa  nu uit vreau sa-mi spui tu al tau sfarsit e tot  la fel de trist.
  Oare cum a reusit sa planga  atata.
Se  tot gandea ea privind uimita in oglinda.Avea ochii ata de  frumosi reflecta clipe  traite in singuratate.
      Isi amintea spre surprinderea  mea isi amintea de trecut. Dintr-o data se vedea chipul ei  trecut prin sufocanta  viata.Incepe o noua dimineatza mai obosita mai dusa pe ganduri. A incept a vorbi ca o muta gesturile o tradau iar mimica fetei odata  cu zambetul ei incordat ii trada o sumedenie  de sentimente. Era treaza mirosea  a  fum si se vedea un soare mult  prea  puternic pentru fragila   gandire a celorlalti indivizi ascunsi de  o frumusete neconfundabila dusa pe chipul alterat de multimea  de farduri ce ii amana tineretea de pe chipul ei ce era  candva tanar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu