vineri, 24 iunie 2011

Scrisoare Catre Tine

    Poate nu stiu cum sa iti spun ca  te iubesc ,te iubesc prin mine te iubesc cu privirea cu gandul cu tot  ce inseamna  viata.
     Si totusi lipseste ceva din mine din iubirea mea si nu vreau sa cer ajutor la gandurile tale .
    Cuvintele mi se infrumuseteaza prin formele cuvintelor tale ce se ridica in sufletul meu si da  forma zambetului meu.. De aici incepe povestea de iubire sau sa fiu  modesta de aici incepe « viata ».
     Hai sa iti spun despre timp sti acel  timp cand uitam de gandurile  mele  ce ma  duceau in moarte  uitam de prezenta mea ca simplu om pe pamant.
      Ma uitam in mine ca sa pot sa iti spun cu alte cuvinte cat de important esti si ca esti pt  mine  o poarta ce deschide vise , sperante si cel mai important deschide un suflet care patrunde si se uneste  cu  alt suflet al tau si se formeaza un androgin :x
     Imi pun sperante in destin ca pe mai tarziu sa nu zic ca nu am crezut in timp.
   Sa iti mai descriu chipul ? trupul ? poate ar fi necesar
Iar  daca voi face acest lucru m’ai lasa sa iti patrund in tacerea trupului , m’ai lasa !?
 Hai sa iti spun cum citesc in tine si fiecare clipa o tiparesc in mine. Incep sa iti scriu si nu obosesc  dar nu pot mai departe pt ca va trebui sa uit sa iubesc.
  Uite alte sentimente  dar nu pot sa ti le spun nu pot sa  ti le soptesc de la o asa distanta dar uite si azi Te Iubesc !!!
              Iar aici  pun cpunct si spun totul incepe  de la  ALBASTRU.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu